"Csütörtökön születhet döntés, ki építse meg a Millenárison az új, sátortetős jégpályát, ugyanakkor Újpesten továbbra is rendezetlen a létesítmény sorsa. Így eléggé bizonytalan az idén a világ legjobbjai között szerepelt jégkorongozók hátországa."

tovább a cikkhez

A címben hétfő, az első sorban pedig csütörtök szerepel. De nem is ez a lényeg, mi lesz a Millivel???

Sávlezárásokkal idézne elő dugókat a budapesti közlekedésben nyáron a fővárosi önkormányzat, hogy tesztelje forgalomcsökkentési terveit. Egy, az [origo]-hoz eljuttatott munkaanyag szerint szinte az összes bevezető főútból lezárnának egy-egy sávot, hogy így kényszerítsék buszokra és kerékpárra a budapestieket. A lezárásoktól az önkormányzat élhetőbb belvárost remél.
tovább

Teljes nevén: Útügyi Műszaki Előírás ÚT 2-1.201:2004 Közutak tervezése (KTSZ)

Na, ezt szeretném valahonnan megszerezni, ugyanis ebben van benne, hogy milyen keresztmetszetű lehet egy belterületi közút. A honlapjukon (maut.hu) fönn van, hogy péézért meg lehet venni, 7500+áfa.

A Kerékpárforgalmi Létesítmények Tervezése (a KTSZ kiegészítése) egyébként már megvan, asszem Magwas kereste korábban. Kérésre átküldöm.

Asszem a tipikus balhorog esete, a Budafokin a Karinthy felől, a sáv közepén, 25-30cal, kivilágítva mentem, és a Lágymányosin keresztbe elindult egy fehér Opel.
Rettentő szar érzés, hogy abszolút semmit se tudok csinálni, még csak a fékezésig se jutottam el és puff.  tovább »

Critical Mass

Már megint egy többezres kerékpáros felvonulás. Ezt harsogta egész nap a tévé, rádió, Útinform, Internet. Persze aki „sehallselát", az autóba ült, dugóban araszolt. De miért is? Miért kell évente kétszer a legtöbb nagyváros forgalmát órákra megbénítani? Van ennek bármi célja, vagy eredménye? Egyáltalán mi is az a Critical Mass?  tovább »