Írtam egy blogbejegyzést, ahova időnként írok, és mivel bringás vonatkozású, belinkelném ide is. Korábban érdeklődtem Stelvio, Gavia stb. kerékpározási lehetőségeiről, sok infot nem kaptam, így magam tapasztalatait gyűjtöttem.Ha kérdés van, tegyétek fel, tudásomhoz mérten, válaszolok rájuk.

A cikk itt található:
http://olaszforum.blog.hu/2013/09/17/kerekparral_italia_foldjen_mar_megi...

A cikkben fellelhető Salzkammerguti maratoni élményeim egy kattintással és az út fotói is elérhetőek.

Frajti

Olyan emberkék véleményére, tapasztalatára lennék kiváncsi, aki már megjárta a környéket, bringázott errefelé, és tudja, mire mennyi időt kell, lehet szánni, mennyit lehet bírni, és milyen is volt, ötletek, tippek, tanácsok. :)
Tervek szerint Bormioból felmegyünk az Umbrailpassra át Svájcba, majd északi oldalról vissza Stelvion át Bormioba, ez kb 105 km, először olyan 20-25 km felfelé, utána 35 km le, onnan kb 35 fel és 20 kb le. Mit gondoltok erről? Nemrég egy ott járt leoltott minket, bár nem ismeri az edzettségi szintünket, de másztam már magasabb hegyeket, igaz, nem ekkorákat nem ekkora szinttel. Vállalható?
Ha nem, át lehet jutni busszal/bárhogy az északi oldalra? Mindenképp abból az irányból szeretném megmászni, a szállás viszont végig Bormioban lesz.  tovább »

Sziasztok!

Két kéréssel fordulnék hozzátok, és ezért már hajlandó lettem blogot nyitni. Kezdem az egyszerűbbel, már kerestem más topicba, villa. Egy van még utánajárásban, ami még nem tuti, hogy jó, ill. ha van még jobb (ami tökéletes), akkor azt örömmel vennénk.
Kívánalmak: országúti króm, menetes, collos, RÖVID fékbenyúláshoz való, és rövidnyakú (13,5 centi), de ez utóbbi megoldható, ha hosszabb.  tovább »

tábla

Rendszeresen utamat képezi a Budaörsi út külső szakaszán lévő gyász használata, melynek Kőérberki úttól kezdődő szakasza rémes állapotokat mutat. Mocskos. Mindig. A bokrok a fél utat kitakarják, a villanyszekrény, fák és hasonló dolgok egy hatalmas akadálypályává alakítják az utat. Utóbbiak nagy részével nincs mit kezdeni, van és örüljünk. Ám a mocsok és a sövénynyírás már nem ez a téma. Ennek ügyében június 20-án előkaptam billentyűzetem és betámadtam az illetékesnek vélt szerveket. Hamarosan választ is kaptam, aminek következtében kiderült, hogy bizonyos részekért holmi helyi tulajdonos a felelős.  tovább »

Egy nagyon érdekes, klassz kis filmecske a 1945-ből. Érdemes mindenkinek megnézni!
Az utolsó egy percben pedig elhangzanak örök igazságok, amiket ma még elég sokan próbálnak cáfolni... :)

Ha nem sikerülne a beágyazás, akkor katt a linkre.

Ha már volt, sorry! :)

Találkozó MÁJUS ELSEJÉN a Batyin 10:00-kor, indulás 10:15-10:30 felé. Az alábbi útvonalon megyünk:
Útvonal.

Pilisvörösváron nagyszünet. Eszünk, iszunk, majd megmásszuk a Csobánkai minidombságot és kényelmesen hazatekerünk. Nem országúti teljesítménytúra, egy könnyed levezetés a Balatonkör utánra.

Amennyiben úttörő-, kisdobos nyakkendőd és/vagy egyéb kiegészítőd van, természetesen abban várunk! :)

(ne feledd, május 1. ünnep, aznap nehezebb lesz kajához jutnod a túrához) :)

event

.

Mivel a CM csak délután van, arra gondoltunk, hogy csinálnánk egy röpke karikát északi irányban. Találkozó 9:00-kor, indulás legkésőbb 9:15-kor a Hősök teréről. A visszaérkezés miatt a korai indulás, tehát defekt és hasonlókra felkészülve, ill. ha időben érkezünk, még mindenki hazagurulhat, ha kedve tartja.

Útvonal:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=5412228

Az útvonalhoz annyit, hogy nem a kettesen megyünk végig, hanem a bringaúton, de így egyszerűbb volt megrajzolni. :)

Kérdéseket tegyétek fel bátran. Facebook-event:
https://www.facebook.com/events/153191981475968/
Köszi.

A minap a Kálvin környékén volt dolgom, gondoltam lakatolok valahol egy jót, és körbeszaladok az intéznivalóimon. Két szép nagy, felújított része is van a térnek, el is kezdtem rajtuk keresni a P támaszokat. Valaki magyarázza el nekem, hogy lehetséges, hogy Budapest egyik igen forgalmas, nemrég felújított terén nincs egyetlen egy P támasz sem? És még csak azt se mondhatjuk, nincs hely. Mind az OTP épületénél is akad még hely, mind a Lipóti pékség előtti részen. Tudom, hogy a Szabó Ervin térnél van támasz, de ha nekem a csarnok felé van dolgom, hadd ne lakatoljak annyira messze. Meg egyáltalán, ez a normális? Nyitunk a bringások felé, csak nem hagyunk nekik parkolóhelyeket?  tovább »

Bianchi

A múlt heti bejegyzésem az Olaszfórum blogon arra indított, hogy ne hagyjam abba. Könnyen találtam egyelőre új témát, és nem hittem volna, hogy ennyi érdekességet rejt a legöregebb ma is aktív kerékpárgyártó cég, a Bianchi. Viszont a sok kép miatt, jelen esetben inkább linkelném, mert ide nem lehet oly könnyedén beszúrni a dolgokat.

Olvassátok örömmel!

vekkel ezelőtt történt velem valami, amiről most tudtam meg, miért alakult úgy, ahogy. Egy barátommal tervbe vettünk meglátogatni pár csodát Lombardia piciny szegletében, amit úgy hívnak Comói-tó. Egy rövid, kétnapos túráról volt szó, Bergamóból átvonatozunk Leccoba, majd irány Varenna. No meg persze Bellagio és Menaggio. Aztán úgy esett, hogy Frajti egy nagyot esett. Kerékpárral. Az utat lemondtam, pici fájdalmat érezve ezáltal. Nemrégiben megértettem, akkor miért nem mehettem el...  tovább »