Ma tekertem suliba, és épp a moszkvánál, pont a bringaúton a kereszteződésen próbáltam áthaladni. Zöldre váltana épp, senki, mennék, de egy kedves mini autós jómunkásember még a sárgájából berántja a kanyart. Ez eddig még ok, elhiszem, sárga, nem ment elég lassan hogy a kanyart még ne kelljen bevenni.
De erre megáll előttem a zebra közepén. merthát a drága azt már nem látta hogy hát bizony, 100 hogy nem fér már be. Rádudáltam hogy miezmár, és elhaladva megkérdeztem hogy biztos itt kell e neki megállnia.  tovább »

Lessétek meg ezt:
http://www.zoldbarat.hu

így a máv sztrájkkal még aktuálisabb.
Utazós társ kereső.
Ha már messze és muszály autóval akkor legalább ne 1 ember 1 autó legyen.

Szerintem nagy ötlet!

Ma reggel el akartak csapni a Moszkváról a Dunapartra menő bringagyászon.
Majd miután a taxi 2 centivel a kerekem mögött ért a kereszteződésbe, mellettem lelassít és kikiabál hogy nem ez a hosszú élet titka, és hogy nem láttam e a táblát hogy neki van elsőbbsége?

Hát...
Lehet én vagyok hülye, de szerintem a bicaj útnak van elsőbbsége, de hazafelé megnézem azt a táblát.
Mindenesetre utálom a taxisokat.

Lenne egy nagy kérdésem a nagyérdeműtől.
Hallottam egy olyan legendát hogy a tengerentúlon van valami csudaszalag, ami ragad, és festhető. Azaz egyfajta bicaj álca.
Az új bringát végig be lehet vele fedni, majd igény szerint színre fújni.
Ezzel csökkentve a lopás faktort.
Eladás előtt a cucc levághaó, nyom nélkül lejön, és ott a csili vili új váz.

No, engem ez érdekelne!
Valaki nem tud róla valamit?

A legenda része hogy amcsi futároáknál dívik a dolog pl.

Szentendre Visegrád utáni hazaérkeés

A CMTURA levlista ötlete a múltkori Szentendre Visegrád túra után ötlött fel bennem.
Nagyon irigykedtem az Esztergomi CM túrára :D
Annak a topicjában kezdett el szerveződni ez a túra.
Erre végre el tudtam menni, és nagyon jól sikerült.
Jó csapat, szép útvonal, 100km, 1 napnyi kaland :)

Ezután merült fel bennem, hogy tök jó lenne több (sok) ilyen túrán résztvenni.
A túrák meg úgy a jók ha sokan vagyunk :)  tovább »

Még mindig a leendő paripát tervezgetem.
Felmerült az összerakás is.

Van valakinek komolyabb hosszabb tapasztalata agyváltókkal?
Városi zúzós bringába menne (még nincs meg belőle semmi)
Amivel túrázgatni is eljárnék, mivel jelenleg nincs hely/pénz 2 paripára.
Plusz budai vagyok, sokat járkálok emelkedőkön is.
Így azt gondoltam hogy az lenne a szuper ha egy 8sebis agyváltón lenne 2 könnyű, falmászós fokozat, 2 bika hajtós, 4 maradék középen normál városra.  tovább »

Mivel még mindig nem tudtam eldönteni milyen bringát vegyek/összerakjak stb. ezért félig önérdeknől az az 5letem támadt hogy kéne csinálni egy "bringatárat".
Egy listát ahová mindenki beírná hogy neki milyen bicója va, miből van, mi van rajta, gyári vagy rakott, mi módosított, egy kép esetleg a vasról.
E mellé pedig hogy mi a negatív és a pozitív tapasztalata vele.
Mit változtatna esetleg.  tovább »

Nagy plusz pont a 29es sofőrnek aki kis beszélgetés után megértően átdobott a Kolossyról a Pasarétire a buktára való tekintettel.

Hálás köszönet!
Van jó BKV-s is!

Ma annyi cangászt láttam hogy nagyon sokat :)
Napról napra többet!

Örömhír :)

Még mindig nem vetem meg az új szamarat, és felmerült bennem egy gondolat.
Mennyi komplett kedvezményt szokás adni egész bicókra?
Vagy érdemes darabokból építkezni?

Eddig egy 58as Kona Dew a leendő paripa.
De gondolkozom az agyváltókon is.
Muris dolog, és ma már úgy rémlik sok sebességesek is vannak.
Ki lehet építeni olyat mint egy láncváltós?

A mostai montimon is elsőban csak a legnagyobbat használom, csak ezen belül más fokozatokat.
Ennél könnyebb ha nem mászok hegyre nem kell.

Hogy működnek ezek az agyváltós bicók?  tovább »