A nejemnek készített bringa, lépésekben: (az utolsó a flotta:))

A problémám, hogy egy agyváltós gépet építettem át váltósra de a hátsó féknek a a váltóbowdennek nincs helye. Ideiglenesen kötegeltem de nem marad ily módon, mert nem tetszik. Tudom, hogy létezik vasvázas bringához fém bilincs amivel lehet rögzíteni esztétikusan a bowdenházat de nekem olyan kellene ami a vastagabb aluvázhoz is jó.
Nem bowdenütköző, hanem bowdenházrögzítő kellene. Tud valaki ilyet hol lehet beszerezni? Vagy készítsek magam?
Egyet találtam ha minden igaz de ez a láncvillámra nem megoldás, mert gondolom széles a két akasztó távolsága miatt:

http://www.bikemarket.hu/index.php?page=keszlet&tid=5167

Elvileg jövőhéten megjön a kerékszett s addígra a rögzítő s teszek fel képeket róla, mert szép lesz ám:)

Az asszonynak építek egy trekkinget, keresnék valakit aki foglalkozik alkatrészekkel(váz van csak meg) s van egy listám összeállítva, levélben elküldeném s 1-2 munkanapon belül össze tudná állítani nekem ha megfelelnek az árak, mert jövőhéten muszáj összeraknom munka után esténként.
Budapestiek előnyben, természetesen értemegyek s kp.-ban fizetek, számla se kell, nem attól megy a bringa:)

Egyrészt a képek a Kötelezővé tették bloghoz, mert oda nem tudtam mellékelni fotókat.
Ma ugyan a Weiss Manfréd-nem jutottam ki de a többi kérdéses szakaszt bejártam s készítettem pár fotót, ahol látszik, hogy vége van az Adyn a Kossuth után, van egy 50m-es szakasz és ende, ugyan a Gerincút mellett végig lesz új kerékpárút s készen is van csak ugye még nincs átadva s összekötve a jelenlegiekkel. Továbbá bringatilos táblát sehol nem láttam ahol én jártam, gondolom a gyorsforgalmin lesz ha már most nincs az úttestre vonatkozóan.

Másrészt a Csepel Művekről is pár fotó, érdemes hétvégente bejárni:)

Ami a lényeg: országúti kerékszettre váltok a trekkingen. Kezdem már szokni, hogy kerülni kell minden úthibát az eredeti kerékszettel is, így ezzel nem lesz gondom. A kérdés, hogy szegecselt felnivel rendeljek kerékszettet vagy sem? Árban persze van különbség de megéri e hosszú távon, hisz sokat megyek illetve többet bír e valóban?
Ami kell:

országúti felnik(szegecselt)(23-as gumihoz való), rozsdamentes küllőkkel, kónuszos agyakkal, hátsó agy kazettás és tömör tengelyes(ennek nem ismerem a szakkifejezését), első agy gyorszáras felniszalaggal.
esetleg van itt valaki aki tud ilyet készíteni-hozatni s tud árajánlatot adni rá?
A gumik Schwalbe lugano lenne Antipunkture 23-622 méretben(esetleg erről vélemény?)

Thx.

Segítséget kérnék s egyben invitálnám azokat akiknek volna kedvük egy 25km átlaggal leruccanni Velencére holnap reggel 9h-i indulással, merre érdemes menni?
Hallottam, hogy nem kell feltétlen a 7-esen menni, van más alternatív útvonal, ahol van sok kerékpárút.
Az utnonalterv.hu-n beütve ki is adott egy 89km-es etapot oda:( huh, oda vissza nekem még sok lenne szerintem, nem mentem még 90km nél többet, persze valahol el kell kezdeni:)
Nos aki jönne vagy tud útvonalat esetleg mindkettőt az ne tartsa magában!

Ezúton ragadom meg az alkalmat, hogy üdvözöljem az egyre gyarapodó kerékpáros társadalmat, kiemelve a Dél-pesti viszonylatban közlekedőket. A fejbiccentő kerékpárostársakat Csepelen, Szigetszentmiklóson, Szigethalmon stb. S egyben bocsánat ha nem biccentek vissza, reggelente álmos vagyok s sokszor egyszerűen időm nincs rá oly gyorsan haladunk el egymás mellett, azonban lassan megtanulom kik azok, akik napi szinten tekernek s köszönnek.
A blogot törlöm pár napon belül, hisz nem az a célom, hogy telenyomjam blogjaimmal az oldalt:)
Hátszelet!:)